
Potřebujete poradit? Podívejte se na nejčastější dotazy návštěvníků našich koncertů.
Kdy začíná předprodej na další sezónu?
Předprodej obvykle začíná v dubnu aktuálního roku. Přesné datum se dozvíte s cca měsíčním předstihem na našich webových stránkách nebo z našeho newsletteru (přihlásit k odběru se můžete zde).
Jak dlouho dopředu lze vstupenky zakoupit? Mohu si v květnu zakoupit vstupenky na koncerty pořádané v červnu dalšího roku?
Ano. Po zahájení předprodeje lze zakoupit vstupenky na všechny koncerty právě zveřejněné sezóny.
Poskytujete slevy pro děti, studenty a seniory?
Ano, tyto slevy poskytujeme na většinu koncertů. Přehled veškerých slev naleznete zde. Při vstupu na koncert můžete být požádáni pořadatelskou službou o předložení dokladu, který Vás opravňuje čerpat slevu.
Lze uplatnit slevy na vstupenky on-line?
Ano, po výběru míst vyberete typ slevy v rekapitulaci nákupu. Množstevní sleva „Moje řada“ se aktivuje automaticky po vybrání jedné vstupenky na minimálně 3 koncerty.
Jsem senior/student, mám nárok na slevu na předplatné?
Ne. Abonentní vstupenka už slevu obsahuje a další slevy se na ni nevztahují.
Mohu při rezervaci nastavené na způsob úhrady HOTOVĚ platit platební kartou?
Ano, v pokladně FOK přijímáme platební karty.
Mohu vstupenky hradit benefitními poukázkami?
Ano. Akceptujeme poukázky CHDJ. Dále spolupracujeme s firmou Benefit Plus.
Co mám dělat, pokud nemůžu jít na představení, na které už mám zakoupenou vstupenku?
Doporučujeme vstupenky darovat. Případně zkuste kontaktovat naši pokladnu.
Ztratil/zapomněl jsem zakoupenou vstupenku, co mám dělat?
Obraťte se co nejdříve na pokladnu FOK (pokladna@fok.cz). V případě, že bude možné identifikovat Vaše místa, lze vystavit duplikát (manipulační poplatek je 50,- Kč/vstupenka; lze hradit pouze v hotovosti).
Jaká je platnost rezervace?
Platnost rezervace je obvykle 7 kalendářních dnů, není-li pro daný koncert stanoveno jinak. Po potvrzení rezervace Vám přijde e-mail, ve kterém bude napsáno, dokdy rezervace platí.
Co mám dělat, když nefunguje odkaz na tisk eVstupenek zaslaný v e-mailu?
Vstupenky si můžete vytisknout po přihlášení do svého účtu na www.fok.cz.
Nepodařilo se mi dokončit rezervaci/platbu kartou, ale přesto vybraná místa zmizela z nabídky, mohu je znovu koupit?
Doporučujeme obrátit se na pokladnu FOK, kde společně celou záležitost dořešíte.
Nemám možnost si eVstupenku vytisknout, mohu i přesto navštívit koncert?
Ano, vstupenku lze před vstupem na koncert ukázat v mobilní aplikaci.
V případě potíží s přihlášením do vašeho účtu nebo nefungujícího hesla se prosím obraťte na technickou podporu provozovatele – Colosseum Ticket (tel. 226539620, mail podpora@colosseum.eu).
Je třeba dodržet určitý dress-code?
Pokud si nejste jistí, přečtete si naše doporučení na stránce Co na sebe.
Mohu na koncert s dětmi a od kolika let?
Ano, v případě, že dítě je schopné v klidu celý koncert absolvovat tak, aby nerušilo ostatní návštěvníky. Doporučujeme však s dětmi spíše navštívit pro ně určené koncerty z cyklu Orchestr na dotek nebo další rodinné koncerty.
Mohu získat podpis oblíbených umělců, kontakt na ně?
V případě některých umělců pořádáme autogramiádu po koncertě. Kontakty na účinkující neposkytujeme.