Potřebujete poradit? Podívejte se na nejčastější dotazy návštěvníků našich koncertů.
Kdy začíná předprodej na další sezónu?
Předprodej obvykle začíná na přelomu dubna a května aktuálního roku. Přesné datum se dozvíte s cca měsíčním předstihem na našich webových stránkách nebo z našeho newsletteru (přihlásit k odběru se můžete zde).
Jak dlouho dopředu lze vstupenky zakoupit? Mohu si v květnu zakoupit vstupenky na koncerty pořádané v červnu dalšího roku?
Ano. Po zahájení předprodeje lze zakoupit vstupenky na všechny koncerty právě zveřejněné sezóny. Případné výjimky jsou uvedeny v programové brožuře a na webových stránkách.
Mohu koupit více zlevněných vstupenek najednou?
Na jeden průkaz je možno zakoupit pouze jednu zlevněnou vstupenku. Pokud potřebujete zakoupit více vstupenek, je potřeba předložit příslušný počet dokladů. Postačí ale i jejich fotokopie s fotografií. Přehled veškerých slev naleznete zde.
Lze zakoupit zlevněné vstupenky on-line?
Ano, v současné době je on-line uplatnitelná množstevní sleva v rámci nákupu „Moje řada“. Ta se automaticky aktivuje po vybrání jedné vstupenky na minimálně 3 koncerty.
Dále lze on-line uplatnit rovněž další typy slev (ZTP, důchodce, student), které můžete navolit v nákupním košíku u každé vstupenky.
Jsem senior/student, mám nárok na slevu na předplatné?
Ne. Abonentní vstupenka už slevu obsahuje a další slevy se na ni nevztahují.
Mohu při rezervaci nastavené na způsob úhrady HOTOVĚ platit platební kartou?
Ano, v pokladně FOK přijímáme platební karty. Pokud chcete rezervované představení nastavené na způsob platby HOTOVĚ uhradit v síti Colosseum Ticket, ověřte si zda dané prodejní místo přijímá platební karty.
Mohu vstupenky hradit benefitními poukázkami?
Ano. Akceptujeme poukázky CHDJ. Dále spolupracujeme s firmou Benefit Plus.
Co mám dělat, pokud nemůžu jít na představení, na které už mám zakoupenou vstupenku?
Doporučujeme vstupenky darovat. Zakoupené vstupenky nevyměňujeme ani nebereme zpět.
Ztratil/zapomněl jsem zakoupenou vstupenku, co mám dělat?
Obraťte se co nejdříve na pokladnu FOK (tel. 222002336, pokladna@fok.cz). V případě, že bude možné identifikovat Vaše místa, lze vystavit duplikát (manipulační poplatek je 50,- Kč/vstupenku).
Jaká je platnost rezervace?
Platnost rezervace je obvykle 7 kalendářních dnů, není-li pro daný koncert stanoveno jinak. Po potvrzení rezervace Vám přijde e-mail, ve kterém bude napsáno, dokdy rezervace platí.
Co mám dělat, když nefunguje odkaz na tisk eVstupenek zaslaný v e-mailu?
Vstupenky si můžete vytisknout po přihlášení do svého účtu na www.fok.cz.
Nepodařilo se mi dokončit rezervaci/platbu kartou, ale přesto vybraná místa zmizela z nabídky, mohu je znovu koupit?
Doporučujeme obrátit se na pokladnu FOK, kde společně celou záležitost dořešíte.
Nemám možnost si eVstupenku vytisknout, mohu i přesto navštívit koncert?
Ano, vstupenku lze před vstupem na koncert ukázat v mobilní aplikaci.
V případě potíží s přihlášením do vašeho účtu nebo nefungujícího hesla se prosím obraťte na technickou podporu provozovatele – Colosseum Ticket (tel. 226539620, mail podpora@colosseum.eu).
Je třeba dodržet určitý dress-code?
Pokud si nejste jistí, přečtete si naše doporučení na stránce Co na sebe.
Mohu na koncert s dětmi a od kolika let?
Ano, v případě, že dítě je schopné v klidu celý koncert absolvovat tak, aby nerušilo ostatní návštěvníky. Doporučujeme však s dětmi spíše navštívit pro ně určené koncerty z cyklu Orchestr na dotek.
Mohu získat podpis oblíbených umělců, kontakt na ně?
V případě některých umělců pořádáme autogramiádu po koncertě. Kontakty na účinkující neposkytujeme.